2021. november 30., kedd

Dél-Anglia - 10/3. - Isle of Wight - East Cowes

2021/09/19 - 2021/09/28.

Dél-Anglia

10. nap - 3. rész

Isle of Wight

East Cowes

Fél 5-kor indult vissza a kompunk Southamptonba East Cowes-ből, de addig még mindig volt legalább 3 óránk. Már nem akartunk sehova sem nagyon elcsatangolni, gondoltuk elsétálgatunk addig a kompkikötő környékén East Cowes-ben. Találtunk egy ingyenes útszéli parkolót a tengerpart mellett, ami tökéletesnek bizonyult. Az itteni tengerpart nem igazán látványos és maga a város sem, de azért tettünk egy kört.

Még mindig volt időnk és elmentünk a kompkikötő felé gyalog, hogy megkeressük honnét fog indulni a kompunk. Elég könnyen megtaláltuk. Közben volt néhány érdekes fotóznivaló is.

Végre elindulhattunk becsekkolni a kompra, még így is volt majdnem egy óránk indulásig, de ilyenkor már beengednek. A kompon minden jól ment, időben indult és érkezett, de rohadt nagy szél fújt, vagy kétszer megszólalt a kocsink riasztója, biztos ahogy fújta a szél, mert pont legelől álltunk. Amikor távolodtunk a kikötőtől farkas szemekkel figyeltem hol is lehetett az a sellőlány szobor, amit nem találtunk meg, mert sejtettem, hogy ha a szárazföldön nem volt, akkor valahol beljebb kell lennie és meg is találtam. Persze telefonnal nem tudtam róla túl közeli képet csinálni, de valamennyire azért látszik.

A sellőszobor a köveken a kép közepe táján

Southampton felé közeledve

Southamptonban mégnagyobb volt a szél, mint a szigeten. Annak ellenére, hogy legelől álltunk az autóval, egy csomót kellett várnunk, míg végül kimehettünk a kompból, mert először a többi sort engedték. Hazafelé még megálltunk egy Mekiben vacsorázni. Összességében jól éreztük magunkat a szigeten, de valahogy nincs az az érzés, hogy visszamennék. Sok helyre sikerült eljutnunk, de maradt még olyan, amit érdemes lett volna megnézni, ennek ellenére nem hiszem, hogy valaha visszatérünk.