2021. november 30., kedd

Dél-Anglia - 8/5. - Isle of Wight - Ventnor

2021/09/19 - 2021/09/28.

Dél-Anglia

8. nap - 5. rész

Isle of Wight

Ventnor városnézés

Ventnorban folytattuk tovább a napot. A város kellemes meglepetés volt, csak a tengerpart környékén néztünk szét, de határozottan tetszett. A part mellett találtunk egy útszéli parkolót, vettünk jegyet 2 órára és elmentünk sétálni.

A part mellett szépen kiépített kertek találhatók. Ezek közül a legszebb a Kaszkád kertek /Cascade gardens/, miben egy szép mesterséges vízesés is helyet kapott a buja növényzet mellett. Ventnor védett fekvése miatt az éghajlata melegebb, több a napsütés és kevesebb a fagy, mint a sziget többi részén, ez lehetővé teszi számos szubtrópusi növény virágzását.

Elindultunk végig a part melletti sétálóúton, nagyon szépen ki volt építve ez a rész is.

Egy lakókocsis kemping mellett haladtunk el, belegondoltunk milyen jó lett volna egy ilyen helyen megszállni, csak kilépünk a kéróból és ott a tenger. De bizonyára nem lehetett olcsó itt egy éjszaka.

Szívesen mentünk volna még tovább is, még csak most kezdődött a sziklás rész, de vissza kellett fordulnunk, hogy visszaérjünk a kocsihoz, mielőtt lejárna a parkolójegy.

Ventnortól elbúcsúztunk, de még mindig nem ért véget a nap, ma terveztük visszamenni Shanklinba megnézni a Chinét kivilágítva. Innét egyenesen oda mentünk.