2022. augusztus 17., szerda

Hampshire - 1. nap - The Paddock Campsite

2022/08/08 - 2022/08/10.

Kirándulás Gosport-ban és környékén

1. nap

Megérkezés a kempingbe

Szép napos és meleg idők vannak mostanában, ami a sátorozásnak nagyon kedvező. Az úticél ismét dél volt, Gosport és környéke. Igazából azért választottuk Gosport-ot, mert tavaly Portsmouth-i nyaralásunkkor megvettük a történelmi dokkolóba szóló ful-fullos jegyet, ami egy évig érvényes és meg lehet vele nézni Gosportban 2 helyet is, a Robbanóeszközök Múzeumát és a Királyi Haditengerészet Tengeralattjáró Múzeumát. A jegyek szeptembertben lejártak volna, addig pedig ez az utolsó dátum, amikor még le tudunk menni és nem akartuk, hogy kárba vesszen.

Gosport mellett, Titchfield közelében foglaltam egy sátorhelyet, a The Paddock Campsite-ban, 2 éjszakára. Mivel délelőttösek voltunk, már délután, munka után tudtunk indulni, így másnap nem kellett korán kelni. Mostanában ezt gyakran csináljuk így.

Kb. 4 óra volt az út, 1-2 helyen kicsit be volt állva a forgalom, de 7 óra után pár perccel sikeresen megérkeztünk. Egy hölgy várt minket, maga a kemping nem egy nagy szám, 2 mobil WC van benne, egy kisebb játszótér a gyerekeknek és semmi több. Zuhanyzó nincs. Ki kellett tölteni egy papírt az adataimmal, aztán választhattunk helyet, hova szeretnénk felhúzni a sátrat. Az ár 40 font volt 2 éjszakára. Áramos hely nincs.

Csak a kicsi sátrat vittük, most csak ketten mentünk. Amíg párom felállította a sátrat, addig én előkészítettem a vacsorához a cuccot. Paprikás krumplit főztünk, de sajnos a kukoricát elfelejtettük, így csak virsli volt benne. Ezúttal én voltam a szakács. Tűzgyújtási tilalom van, ezért csak kemping tűzhelyet lehetett használni, de a szabályzatban benne volt, hogy ilyenkor is készítsünk oda egy vödör vizet, ha véletlenül baj lenne. Vödrök voltak kitéve a bejáratnál, az ivóvizes kút mellett.

Tálalva

Már besötétedett mire elkészült a kaja. Én már nagyon éhes voltam és ilyenkor kevésbé van türelmem a főzéshez, ezért páromat megkértem, hogy ízesítse be, mert semmi íze nem volt. Végül finom lett, de estére nem akartunk túl sokat enni.

Rajtunk kívül csak két másik sátor volt, az egyikben egy család "lakott", gyerekekkel. A sátruk fel volt húzva, de voltak valahol, mert csak később jöttek a kocsival. Kicsit megijedtünk, amikor megláttuk a gyerekeket, tartottunk tőle, hogy ricsajozni fognak, de nem volt vészes. Időben lefeküdtek. Éjszaka csend volt és nyugalom.