2022. július 20., szerda

Essex és Suffolk - 1/3. - The Hare and Hounds Kemping

2022/06/28 - 2022/06/29.

Utazás dél felé

1. nap - 3. rész

The Hare and Hounds Kemping

Mivel két napra mentünk, előzetesen foglaltam egy sátorhelyet a The Hare and Hounds Kempingben, ami tulajdonképpen egy kocsmának a füves udvara. Semmi extra, volt egy WC, egy zuhanyzó és ennyi. A Mersea Island után mentünk is a kempingbe felhúzni a sátrat. A kocsma recepcióján kellett bejelentkezni, fizetni is ott kellett, mert foglaláskor csak egy kevés előleget kellett kifizetni. Összesen 10 fontba került egy éjszaka, tehát abszolút jó árban volt, persze ahogy írtam, nem is volt benne semmi extra.

Bejelentkezés után felállítottuk a sátrat, most csak a kicsit vittük, ketten voltunk csak és úgy voltunk vele, hogy egy éjszakára elég az is. A kemping mellett egy lovacska legelészett, néha odajött a kerítéshez megnézni mit csinálunk. Ari volt.

Rajtunk kívül csak két másik sátor volt, tehát nem voltak sokan. Az alábbi kép kicsit csalóka, mert nem volt ekkora nagy a terület, élőben sokkal kisebb volt.

Amíg párom felhúzta a sátrat én elmentem lefotózni a kemping környékét és a kocsmát kívülről.

A sátrunk

Ebben volt a WC

Másnap reggeli képek:

Keresnünk kellett egy boltot, hogy vegyünk valami vacsit és reggelit. Ekkor jött egy hirtelen ötlet, hogy még úgysincs túl késő, egyúttal elmehetnénk Colchesterbe várost nézni és közben elintéznénk a bevásárlást is, mert ott úgyis van egy nagy Asda. Így is lett, irány Colchester.