2018. március 8., csütörtök

London - Pokolgép koncert

2018/03/02.

Pokolgép koncert Londonban

Még mindig tartott a havazás okozta nehézség az utakon, így nem volt könnyű dolgunk, amikor arra vállalkoztunk, hogy lemegyünk Londonba a Pokolgép koncertre. Mikor megvettük a jegyeket még nem gondoltuk, hogy hóproblémák lesznek. Viszont már a szállás is le volt foglalva aznap estére, úgyhogy semmiképp nem akartuk kihagyni. Minden simán indult, délelőtt még dolgoztunk, de fél 4 körül sikerült elindulnunk és akkor még este 7 órai érkezést írt a GPS-ünk. Az nagyon jó is lett volna, ugyanis a koncert fél 9-kor kezdődött, a szállásunk pedig gyalog 20 percnyire volt a helyszíntől. De korai volt az öröm, mert alig mentünk 1 órát, ismét elkezdett esni a hó. Még 2 órányira voltunk Londontól, úgyhogy sejtettük, hogy innentől nem lesz egyszerű. A legtöbb helyen 40-50-es korlátozások voltak, de ha már 30-al tudtunk menni, akkor örültünk. A havazás kitartott egészen az uticélig, így fél 8 körül estünk be a szállásunkra. Eleve úgy foglaltuk a szobát a Hampstead Britannia Hotelben, hogy parkolóhelyet biztosítsanak nekünk, erre amikor megérkeztünk, közölte a férfi a recepción, hogy ők a parkolást nem tudják garantálni, de nézzük meg van-e hely. Oké, mengéztük. Volt ugyan 1 hely, de olyan szűkös volt, hogy nem tudtunk beállni. Újra bementünk a racepcióra, mondtuk, hogy nyissa fel a sorompót, mert itt bent nincs hely, megnézzük az utcán. Ott nagy nehezen találtunk, de csak reggel 9:30-ig parkolhattunk ott. Viszoint legalább ingyen, mert mint később kiderült, ha a szálloda parkolójában parkolunk, az fizetős lett volna. Hát, ezek után meg volt a véleményünk a szállodáról. Hiába volt 3 csillagos, sok helyen egy kis panzióban kedvesebbek az emberrel...

Mire végre sikerült becsekkolnunk és megkaptuk a kulcsot a szobánkhoz, már 8 óra volt. Gyorsan lepakoltuk a cuccainkat, bekevertük a boroskólát, hogy legyen mit inni, amíg odaérünk a koncert helyszínére a Camden Underworld klubba. A recepciónál újabb 5 percet vártunk, amíg valaki hajlandó volt odajönni és meg tudtuk kérdezni tőle, hogy a kulcsot magunkkal vihetjük-e vagy hagyjuk ott. Végre elindultunk. A GPS segítségével viszonylag könnyen odataláltunk. Mutatjuk a jegyünket a kidobónak az ajtó előtt, erre mutatja, hogy álljunk be a sorba. Azok mögé, akiknek nem volt jegyük. Nem értettük, miért kéne sorba állnunk jegyért, ha egyszer van. Na mindegy, szerencsére jött a lakótársunk és mondta, hogy ne foglalkozzunk semmivel, menjünk nyugodtan. A pénztáros srácnak odaadtuk a jegyeket, aki minden további nélkül adta is a karpereceket, ami a belépésre jogosított. A fickó az ajtóban azért csak nem bírt magával, akadékoskodott, hogy mutassuk a karpereceket. Legszívesebben bepanaszoltam volna, csak nem tudtam kinél kell.

Végre bejutottunk. Lakótársunk meghívott minket egy italra. Mire a színpadhoz értünk, már Kalapács lenyomott 2 számot, de legalább csak annyiról maradtunk le.

Most első alkalommal látogatott el Londonba Kalapács Józsi és bár nem az eredeti Pokolgép felállással, de nagyrészt Pokolgép számokat adtak elő. A koncerten nagyon jó volt a hangulat, érdekes volt látni, hogy ennyi magyar összegyűlt egy helyen itt Angliában.

Néhány kép a koncertről:

És néhány videó:

Este fél 11 körül lett vége a koncertnek, utána mi mentünk is vissza a szállodába, mert kissé elfáradtunk az aznapi rohanásban. A szállásra visszafelé menet már nem kellett annyira sietnünk, mint amikor jöttünk, így alkalmam volt kipróbálni az új gépemet mit tud sötétben. Szerintem nem lettek rosszak a képek:

A Camden Underworld környéke

Volt ott egy nagy park, azon keresztülvágtunk, mert gyorsabb volt, mintha az úton kerültünk volna.

A park előtt

A park

Lábnyomok a hóban

Szűzmária templom /St Mary the Virgin Church/

Szűzmária templom

A szállodával változatlanul nem voltunk megelégedve. Olyan hideg volt éjszaka a szobában, hogy a kabátomon kívül minden cuccot magamra vettem, ami ott volt és úgy aludtam. A radiátor meleg volt ugyan, de a szobát egyáltalán nem melegítette be. Volt ott egy hősugárzó, azt is beindítottuk, de túl sokat nem segített. Reggel fél 10 körül kijelentkeztünk, és elindultunk hazafelé.