Oldalak

2022. szeptember 16., péntek

Shetland - 2/6. - Levenwick Beach


2022/08/20 - 2022/08/30.

Shetland

2. nap - 6. rész

Levenwick Beach

A kempingben főztünk egy paprikás krumplit, mindannyian jól laktunk, és utána még tettünk egy sétát a közelben lévő tengerpartra, a Levenwick Beach-re. Ide már csak gyalog mentünk, mert nem volt messze a kempingtől, gyalog kb. 20-30 perc, de egy picit megerőltető, mert 1-2 kisebb emelkedőt meg kell mászni.

Kajafőzés közben jött egy nő és beszedte a pénzt a sátorhelyért. Nekem e-mailben 184 fontot írtak, amikor lefoglaltam, direkt rákérdeztem mennyibe fog kerülni, de a csaj 200 valahány fontot mondott, hogy annyit kellene fizetünk, mire én megmutattam az e-mailt, hogy nem ennyi lett megbeszélve. Utána nem is problémázott ezen, és csak annyit kért, amennyit előzetesen megbeszéltünk.














Levenwick Beach messziről










A Levenwick Beach már egész messziről is látható, de több idő oda leérni, mint amennyinek első ránézésre tűnik. A part finoman lejt az Atlanti óceán északi részének hideg vízébe.



















Bizonyos szögből fotózva és megfelelő fényviszonyok mellett itt is volt némi karibi hatás, mint a legtöbb tengerparton itt Shetlandon:






Sétálgattunk egy kicsit a homokos tengerparton, majd elindultunk vissza a kempingbe.






Este kicsit hűvös volt a sátorban és bekapcsoltuk az elektromos radiátort és az ágymelegítőket is. Utána már egész kellemes volt a hőmérséklet és el tudtunk aludni.










Kapcsolódó bejegyzések:



















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése