Oldalak

2021. december 3., péntek

Skócia - Galloway Forest Park - 3/1. - Brass Tacks ajándékbolt


2021/10/08 - 2021/10/10.

Hétvége a Galloway Forest Park-ban

3. nap - 1. rész

Brass Tacks ajándékbolt

Reggel felkeltünk, bepakoltunk a kocsiba és fél 10 környékén kiköltöztünk a faházból. A kulcsot beadtuk a recepcióra, majd a Brass Tacks ajándékbolt felé vettük az irányt, ami Crocketford-ban található, néhány percnyire a kempingtől. Erre a boltra tegnap figyeltünk fel, ahogy mentünk visszafelé és elhaladtunk mellette, csak akkor már későn vettük észre és már nem akartunk visszamenni, de ma visszajöttünk, hogy néhány fotót készítsünk róla. Nem volt nyitva, be nem tudtunk menni, de a bolt előtt lévő szoborkiállítás nagyon tetszett. Leginkább a hatalmas sárkány hívta fel magára a figyelmet, de volt itt minden.























Valószínűleg a tegnapi esőzések miatt bepárásodott a fényképezőgépem lencséje, csak az a baj, hogy belülről. Csak azt nem értettem, hogy az első pár képet meg miért csinálta meg rendesen... Az utolsó képek teljesen használhatatlanok lettek, olyan homályosak voltak, mintha köd lenne, pedig nem volt. Szerencsére fotóztam a telefonommal is, mert időben észrevettem a problémát. Féltem, hogy nem fog kiszáradni vagy ha ki is szárad nyoma marad, de pár óra múlva újra használható lett és nem láttam rajta foltot sem.

Egy ház a bolt környékén

Mielőtt továbbmentünk volna, megreggeliztunk a kocsiban, majd elindultunk Dumfriesbe egy kis városnézésre.








Kapcsolódó bejegyzések:









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése