Oldalak

2020. április 28., kedd

Leeds - Middleton Park - Bluebell


2020/04/27.

Virágzik a bluebell

Karantén idején csak a Middleton parkba járunk ki levegőzni, de már nagyon nehezen bírom, nagyon mennék már egy jó kis egész napos túrára. Az idén sokkal korábban kezdett virágozni a bluebbell, azaz az angol kékcsengő, mint amúgy szokott. A Middleton-i erdő nem a legszebb bluebell erdő, de sajnos ez van a legközelebb és mindenképp látni akartam a virágzó erdőt. Ismét csak mobillal fotóztam, ezúttal nem is vittem magammal a nagy gépet, amit meg is bántam. Sajnos nem lettek túl jó minőségűek a képek, de íme egy kis válogatás, hogy milyen is most a Middletoni bluebell erdő:






 




























Nagyon jól esett ez a kis séta, szinte újjászülettem. Visszafelé nem a főbejáraton jöttünk ki a parkból, hanem valahol mellette és nem tudtuk hirtelen merre parkolunk. Aztán rossz irányban indultunk el, így tettünk a városban is egy kisebb sétát, mire megtaláltuk az autót.












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése